«نگهبانان کهکشان» در سال 2022 پیش از انتشار جلد ویژه ، یک تعطیلات زنده-عملی دریافت می کند. 3 در سال 2023 می رسد

استودیوی مارول تعداد زیادی اعلامیه برای برنامه های جدیدی که در سالهای آینده به دیزنی + می آیند را منتشر کرد و این شامل دو پروژه جدید شامل نگهبانان کهکشان.

Guardians of the Galaxy Vol. 3 ورود به سینماها در 2023، اما قبل از آن ، جیمز گان نویسندگی و کارگردانی است نگهبانان ویژه تعطیلات کهکشان، یک برنامه عملی زنده که به طور انحصاری به Disney + خواهد آمد. و این تنها چیزی نیست که در اختیار تیم راگت جنایتکاران فضایی قرار گرفته و تبدیل به ابرقهرمان شده اند.

ویژه جنگ تعطیلات جنگ ستارگان از سال 1978 باید کسی را فریب می داد که در همان مسیر با حق رای دادن محبوب دنبال شود. اما اگر کسی باشد که بتواند آن را عملی کند ، این جیمز گان و شخصیت های دمدمی و کیهانی است نگهبانان کهکشان. در واقع ، او یکی از معدود کسانی است که واقعاً عاشق آنها بود جنگ ستارگان ویژه تعطیلات، همانطور که در توییتر نوشت:

استفاده از نگهبانان کهکشان به این روش ممکن است به نظر کلاه دار باشد ، اما کاملاً منطقی است. به هر حال ، گامورا سبز است ، Groot به راحتی می تواند به عنوان یک درخت کریسمس تزئین شود ، و Star-Lord احتمالاً حداقل چند آهنگ کریسمس در Zune دارد که در پایان سال دریافت کرد Guardians of the Galaxy Vol. 2. جیمز گان داده است نگهبانان کهکشان فیلم های موسیقی متن باورنکردنی را فیلم می کند ، بنابراین مطمئن هستیم که او برای ویژه تعطیلات خود نیز همین کار را خواهد کرد. و او نیز تأیید کرد که این Canon خواهد بود.

مطلب پیشنهادی  سریال های تلویزیونی "Treasure National" برای حل اسرار تاریخ در Disney + آماده می شوند

در همین حال ، دیزنی + یک سری ماجراهای کوتاه برای پسر کوچک معروف به Baby Groot خواهد داشت:

دیزنی + همچنین یک مجموعه انیمیشن کوتاه جدید با تمرکز بر Baby Groot در یک سری ماجراهای مختلف خواهد داشت که “شخصیت های جدید و غیرمعمول” را دربرمی گیرد. آیا این می تواند بر اساس من گروت هستم سری کتاب های طنز از سال 2017؟ در اینجا خلاصه داستان این کمیک ها آمده است:

وقتی نگهبانان کهکشان در یک سوراخ کرم گیر می کنند ، یک گروت کوچکتر از حد طبیعی میلیاردها سال نوری از تیم جدا می شود. گروت در حال سقوط به یک سیاره در زیر ، متوجه می شود که او در دنیایی کاملاً بیگانه و ناشناخته و پر از موجودات و جوامع عجیب و غریب قرار دارد. گروت به طور جدی توسعه نیافته و هیچ کس قادر به درک او نیست ، باید به مرکز این دنیا سفر کند و راه بازگشت به خانواده اش را پیدا کند!

بله ، به نظر می رسد چنین صداهایی می توانند به راحتی طرح سریال برای من باشند. ساخت انیمیشن این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد بودجه عظیم برنامه های زنده ، دنیاهای جدید و عجیب و غریب را کشف کنید.

مطلب پیشنهادی  Party Search Party ’فصل اول عکس های نگاه اول ستاره های مهمان Susan Sarandon ، Busy Philipps و موارد دیگر را نشان می دهد

پست «نگهبانان کهکشان» در سال 2022 قبل از انتشار جلد یک ویژه برنامه تعطیلات زنده را دریافت می کند. 3 ورود در سال 2023 اولین بار در / فیلم ظاهر شد.